שינויי תפיסה בנושא אבטחת חברות כולל חברות בניה

במדינת ישראל נושא הבנייה, התשתית והאבטחה התפתחו בד בבד לאורך השנים. בהיסטוריה הביטחונית המורכבת בישראל נבנתה המדינה למרות אירועים ביטחוניים שונים אשר העיבו על תהליכי הבניה.

בעבר הלא רחוק, נושא האבטחה והשמירה באתרי בנייה נעשה על ידי בני מיעוטים בעלי רקע פלילי  ולכן נלוו לתהליכי הבנייה מספר לא מבוטל של אירועים פליליים, כשמרביתם קשורים למאבטחים עצמם לדוגמא גביית דמי חסות. בעצם, רמת האבטחה היתה נמוכה מאד והנזקים היו רבים לבעלי אתרי הבניה.

איך פותרים בעיה קשה שכזאת תשאלו?

חברת אדירים ביטחון ואחזקה (1993) בע"מ פיתחה שיטה שונה לאבטחת חברות בנייה מרובות אתרים: אזורי הבנייה חולקו לאזורים טיפוגרפיים שונים, כאשר לכל אזור הוצמדה ניידת ומאבטח ישראלי יוצא צבא. במקביל, האתרים עצמם רושתו על ידי מערכות אזעקה ומצלמות המחוברות למוקד אבטחה בעל מערכת ייחודית הצופה על הנעשה ומפעיל את הסיור. בשיטה זו החברות מקבלות שמירה אפקטיבית בעלויות דומות או נמוכות מהעלויות בעבר.

במקביל לתהליך בו שולבו אמצעי מעקב עם ניידות ומאבטחים איכותיים שודרג הטיפול במודיעין. חברת אדירים מתמחה באיסוף מודיעין איכותי לגבי גורמים פליליים באתרי בנייה תוך שיתוף פעולה הדוק עם משטרת ישראל. לאור העובדה שקיימות בארץ עשרות חברות בנייה ,הרי שהשיטה המקיפה נותנת מענה חדש, מקיף ואיכותי לנושא אבטחת אזורי הבנייה ולא רק להן.

קיימות בארץ חברות רבות, שאינן בתחום הבנייה, אשר גם הן מרובות אתרי שטח. גם עבורן נוצר הליך ייחודי ומתמחה לאבטחה מקיפה ואיכותית:

קודם כל, יש צורך לקבוע מהם אתרי שטח? אלו הם לקוחות בעלי מספר אתרים או אתרים בעייתיים וייחודיים להם יש להתאים מערך אבטחה ייחודי בשל הצרכים הייחודיים והספציפיים של האתר.

דוגמאות

חווה של אנרגיה סולרית 

הרחוקה מאזורים מאוכלסים ובעלת איומים ייחודיים בשטח. תהליך האבטחה כולל הגדרת האיומים בשטח והתאמת כוח אדם – לחווה שכזאת יש להתאים מאבטח ספציפי השונה במאפייניו ממאבטח בבתי ספר לדוגמא.

מחצבות ואתרי תשתית 

להן מוכנה מראש תוכנית אבטחה הלוקחת בחשבון איומים ספציפיים לאתר אשר מצד אחד מרוחק מכל ישוב ונמצא בשטח שאינו מגודר או מואר ומן הצד השני נמצא בו ציוד יקר כגון מנופים, כלי צמ"ה וגנרטורים עליהם יש להגן מפני גניבה או וונדליזם.

רוצים לקרוא עוד?

* חברת אדירים ביטחון ואחזקה (1993) בע"מ מתמחה באבטחה המותאמת לכל אתר ומכל סוג על ידי שומרים ומאבטחים מורשים ,תוך שימוש באמצעים הטכנולוגיים מהמתקדמים בעולם לפיקוח וניהול, באחריות ומעורבות אישית של הנהלת החברה ותוך התמחות בתחום הצווארון הכחול.

החברה בעלת מוקד מבצעי הראשון מסוגו בארץ המהווה חוד החנית הטכנולוגי באבטחה אזרחית בארץ ובחו"ל .המוקד ,המופעל באמצעות תוכנה ייחודית, מהווה יחידת בקרה ושליטה מלאה על כל המתבצע במסגרת השירותים אותם מספקת כשהלקוחות מחוברים בלחיצת כפתו

/ 5.

מאמרים שעשויים לעניין אותך

בעידן שבו בילויים במועדוני לילה נהפכים לאתגר משמעותי מבחינת בטיחות

קרא עוד »

בעולם המתפתח והדינמי של היום, שירותי שמירה מגלמים תפקיד קריטי

קרא עוד »
אבטחת אירועים המוניים

בעולם המודרני, אירועים המונים מהווים חלק בלתי נפרד מהחברה והתרבות

קרא עוד »
דילוג לתוכן